luni, 22 iunie 2009

FLUTURE


Fluture.

2 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoase

believe in my dreams spunea...

Te rog sa cites e-mailul o sa pierzi 3 minute din timpul tau,poate e pretios,dar poate ca potzi sa ma ajuti si ca din timpul tau potzi sa-ti rupi 3 minute si sa asculti poveste mea,si poate ca o sa hotarasti sa ma ajuti sau poate ca o sa zici ca esti vedeta si ca nu ai timp de pierdut cu mine ca esti prea ocupat sa-mi raspuni la e-mail,indifrenta doare si din pacate banii poate nu aduc fericire ,dar sigur in viata acestori copii o vor face.
Povestea mea,o poveste pe care putini o cunosc,acuma 13 ani mi-am pierdut mama,am ramas un copil frustrat pentru ca-i invidiam pe toti cei care aveau mama,cei care in 8 martie aveau cui sa zic "la multi ani",un copil inchis in mine,multi nu stiiti lucrul acesta,am plans multe nopti si am regretat ca m-am nascut,ca eu nu pot sa fiu un copil normal,trebuia sa fiu copilul perfect care invata,ma refugiam printre carti,citeam pentru ca doream sa invat din greseliile altora,citeam pentru ca ma simteam singura,acuma 4 ani cand mama mamei ,mele a decedat,am transformat casa de la Carani,intr-un adapost pentru copii orfani,am fost blamata,judecata,pus la zid,mi s-a spus ca sunt nebuna,ca imi distrug tineretea,ca nu-i vina mea ca ei nu au unde locui,probabil ca asa este,dar atunci de ce ma simt vinovata ca nu-i pot ajuta?Nu-i nici vina lor ca au parinti care nu-i doresc,sau ca s-au nascut intamplator,nu-i vina lor ca noaptea nu are cine sa-i sarute de noapte buna,nu-i vina lor ca atunci cand sunt bolnavi,mama ,tata,bunica,nu sunt acolo,nu-i vina lor ca noaptea cand se sperie,nimeni nu le spuna:"a fost un vis".Am dispretuit si dispretuiesc persoanele,care ma judeca pentru ce fac,nu suport persoanele,care ar putea sa-i ajute si nu fac nimica.In casa mea din Carani,locuiesc 8 suflete,2 dintre ei merg la scoala,6 incep scoala din septembrie,Dumnezeu stie cu ce o sa-i intretin ma departe,am vrut sa vad casa,sa le dau fiecaruia cate o parte din bani si sa le spun ca nu mai pot,dar mi-au facut o felicitare,si mi-au spus sa nu-i las,a picat cerul pe mine,eram in sesiune la facultate,cum am luat examenul nu stiu...sunt putini oameni care ne ajuta,si sunt mai multi care sunt ignoranti,luna aceasta a fost pentru prima data cand nu am reusit sa ies la liman pentru ca doi au fost bolnavi,au avut pojar,am incercat sa le cumpar ceva rechizite,mai au nevoie de hainute,cei din Timisoara cunoasteti,vestitele magazine din Brancoveanu,am gasit o fosta colega din liceu,vinde acolo,a vorbit cu patonul ei si ne-a spus ca ne poate ajuta cu reducere de 50% daca cumparam pana luni,salariul pe care il castig eu nu-mi ajunge sa fac lucrul acesta pentru ca am platit curentul mai mult decat de obicei,medicamentel au costat si ele,si au aparut si plata rechizitelor,tare imi doresc sa nu pierd reducerea facut de acel patron,si de aceea apelez la dvs,nu va cer bani pentruci un mic imprumut ,pana luna viitoare cand iau salariu e vorba de 550 de RON,pentru mine o suma mare,pe care nu am de unde sa o scot intr-o zi,cer un imprumut,nu-i cer de la camatari,pentru ca nu vreau sa sfarsesc tragic,va cer voua ,cei care ati demostrat ca puteti ajuta si ca nu sunteti vedete cu fite si ca faceti gesturi caritabile si cand nu sunteti filmati,e vorba despre oamenii pe care i-am vazut la tv si care si-au castigat un loc in inima mea,luna viitoare pe vremea acesta vi dau inapoi,mai pot sa va calc,sa va fac de papica sau curat,mai stiu bine limba engleza,daca va pot ajuta cu ceva?care poate sa ma imprumute cu 550 de RON sau macar o parte din ei pana maine,semnez si contract ca o sa-i primiti inapoi,pentru ca stiu cat de greu se fac bani,dar este o oferta pe care nu o pot refuza si macar asa copii mei ar avea si ei hainute si lumea nu ar rade de ei,contul me este RO28INGB0000999901311750,cei care au timp sa faca un drum pana la banca si nu sunt tare ocupati,va rog sa ma ajutati si sa-mi spuneti in ce modalitate va doriti bani inapoi,pot sa-i trimit si prin posta sau tot prin cont bancar.Va multumesc!